خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

درگیری شدید نیرو‌های مقاومت با ارتش اشغالگر در مرز لبنان

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 10:52
سخنگوی ارتش اشغالگر تائید کرد که نظامیان صهیونیستی با نیرو‌های مقاومت در مناطق مرزی لبنان درگیر شده‌اند.
رژيم،صهيونيستي،ارتش،اعلام،اشغالگر،زميني،لبنان،اسرائيل

آویچای آدرایی، سخنگوی ارتش اشغالگر رژیم تروریستی اسرائیل امروز سه شنبه در پلتفرم ایکس نوشت که نبردهای خشونت آمیزی با رزمندگان حزب الله در جنوب لبنان در جریان است.
براساس گزارش القدس العربی، حزب الله نیز در سه بیانیه جداگانه اعلام کرد که نیروهای این جنبش امروز سه شنبه تجمع نظامیان صهیونیستی را در پایگاه المطله اسرائیل با گلوله های توپ و موشک و همچنین سربازان صهیونیستی را در ورودی شهرک صهیونیستی شتولا با گلوله های توپخانه هدف قرار دادند.
ارتش رژیم تروریستی اسرائیل امروز اعلام کرد که نظامیان این رژیم حملات زمینی متمرکز را در جنوب لبنان آغاز کردند.
ارتش اشغالگر تایید کرد که پس از آغاز حملات زمینی رژیم، چندین پرتابه در روز سه شنبه از مرز لبنان به سمت مناطق شمالی این کشور شلیک شد.
ارتش اشغالگر همچنین اعلام کرد که این پرتابه‌ها پس از به صدا درآمدن آژیر خطر در مناطق المطله و آویویم شلیک شدند برخی از آنها رهگیری شدند و برخی دیگر به اراضی اشغالی اصابت کردند.
پیش از این منابع میدانی با تاکید بر این که دشمن صهیونیستی اطلاعی از قدرت نیروهای زمینی حزب الله ندارد و همین مسئله باعث نگرانی رژیم شده است، اعلام کردند: علاوه بر عملیات پهپادی، تله های انفجاری، مین‌ها و تک تیراندازها باید توجه داشت که موشک های ضد زره در نوار مرزی در انتظار تانک ها و خودروهای نظامی صهیونیست هستند.
مترجم: مینا عظیمی