خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اسرائیل با ترور نصرالله نمی‌تواند مسئله فلسطین را حل کند - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 10:53
رئیس دفتر سیاسی حکومت طالبان در قطر اظهار داشت رژیم صهیونیستی با هدف قراردادن شخصیت های معروف مانند سید حسن نصرالله نمی تواند مسئله فلسطین را حل کند.
فلسطين،اسرائيل،نصرالله،جنايات،صهيونيستي،لبنان،حسن

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سهیل شاهین» رئیس دفتر سیاسی طالبان در قطر درباره ترور شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله توسط رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل نمی‌تواند با هدف گرفتن شخصیت‌های معروف مانند سید حسن نصرالله مسئله فلسطین را حل کند.
شاهین به اسپوتنیک گفت: «هیچ مسئله‌ای با استفاده از نیرو بطور دائم حل نشده، اسرائیل نمی‌تواند با توسل به زور و هدف‌گیری شخصیت‌های معروف چون حسن نصرالله مسئله فلسطین را حل کند».
وی با تأکید بر اینکه این جنگ طولانی خواهد شد، افزود: تا وقتی که عدالت تأمین نشود و حق به حق‌دار نرسد، با ترور شخصی یا اشخاصی جنگ به پایان نمی‌رسد و مسئله فلسطین نیز حل نمی‌شود.
«رحمت‌الله فیضان» معاون نمایندگی وزارت خارجه حکومت طالبان در هرات نیز پیش‌تر با انتشار پیامی در «ایکس» در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیروت نوشت: جنایات اسرائیل در لبنان نابخشودنی است.
فیضان در این پیام نوشت: ما به اختلافات فقهی و اجتهادی نمی‌اندیشیم، برای ما منافع مسلمانان اهمیت دارد، هر جا مسلمان است، برادر ما است.
این پیام افزود: جنایات اسرائیل در لبنان بخشودنی نیست.
جامعه جهانی باید برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین سریعاً اقدامات مسئولانه‌ای انجام دهد.
انتهای پیام/.