خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

12 نقطه پرحادثه استان بوشهر رفع خطر شده است

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 10:53
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از بهسازی و اصلاح پیچ های خطرناک در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: جاده های استان بوشهر در محورهای مختلف ایمن سازی و در این راستا 12 نقطه پرحادثه استان بوشهر رفع خطر شده است.
استان،بوشهر،راهداري،تماس،حمل،نقل،محورهاي،اشاره

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم اخترشناس صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ایمن‌سازی جاده‌های استان بوشهر اظهار کرد: روکش آسفالت و لکه‌گیری 547 کیلومتر از محورهای ارتباطی استان در راستای ارتقای کیفیت راه‌های استان، ایمنی کاربران جاده‎ای و کاهش استهلاک خودروها از اقدامات مهم دولت سیزدهم است.
وی با اشاره به بهسازی و انواع روکش آسفالت 270 کیلومتر از راه‌های استان در نیمه نخست سال جاری گفت: طی نیمه نخست امسال بهسازی و اصلاح گردنه و پیچ‌های خطرناک در دستور کار قرار گرفته و 90 درصد طرح‌ها در زمینه روکش، لکه‌گیری و آسفالت حفاظتی است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بهسازی و اصلاح پیچ‌های خطرناک در محورهای مواصلاتی استان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: جاده‌های استان بوشهر در محورهای مختلف ایمن‌سازی و در این راستا 12 نقطه پر حادثه استان بوشهر رفع خطر شده است.
اخترشناس ایمن‌سازی پیچ‌های جاشک، گردنه پر خطر عامری دیلم، پیچ‌های محور دالکی به کنارتخته و تعریض محورهای مواصلاتی را از جمله این طرح‌ها دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا پروژه‌های راهداری با سرمایه‌گذاری 900 میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف در هفته دولت افتتاح شد.
وی با اشاره به تماس کاربران جاده‌ای با مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های استان بوشهر اضافه کرد: در نیمه نخست امسال بیش از 5 هزار تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ثبت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه 269 تماس در حوزه حمل و نقل کالا بوده است، گفت: در مدت یاد شده 134 تماس در بخش حمل و نقل مسافر و 857 تماس در حوزه راهداری و ترانزیت بار بوده که به آنها پاسخ داده شده است.
انتهای پیام/190/