خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دشمن صهیونیستی از این جنایات ناکام بیرون خواهد آمد‌

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 10:53
عالم برجسته اهل سنت هرمزگان گفت: اما با درایت فرماندهان و رهبران مقاومت و در رأس همه، رهبر عزیز، حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی تمام نقشه های دشمن نقش بر آب شده و دشمن صهیونیستی از این جنایات ناکام بیرون خواهد آمد .
مقاومت،دشمن،صهيونيستي،نصرالله،هرمزگان،فرماندهان،ترور،شهادت،م ...

شیخ علی ماهیگیر، عالم اهل سنت استان هرمزگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، با اشاره به ترور ناجوانمردانه و شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: در پرونده این شهید عزیز موفقیت‌های بزرگ و پیروزی های درخشانی نهفته است او توانست درمقابل بسیاری از زیاده‌خواهی‌های رژیم غاصب بایستد و حزب‌الله را به یک نهاد و نیروی بی نظیر در محور مقاومت تبدیل کند.
وی افزود: شهید نصر‌الله در مقابل زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی و عقبه‌های آن در لبنان ، شام و سرزمین های اشغالی در عرصه های مختلف از قبیل عرصه جهاد دفاعی، عرصه سیاست، فرهنگ و دیگر عرصه‌ها، توطئه های صهیونیست ها و هم پیمانانش را خنثی کرد.
امام جمعه اهل سنت شرق استان هرمزگان با تاکید بر نقش سید حسن نصرالله در صلابت محور مقاومت تصریح کرد: ساختار تشکیلاتی حزب الله در زمان شهید سید حسن نصرالله چنان استوار و مستحکم تعبیه شده که در طول این مبارزه و جهاد مقدس با دشمن اصلی و شماره یک اسلام و مسلمین و شهادت فرماندهان و مسئولان و رؤسای ارکان ، خللی در روند مبارزه حزب الله ایجاد نشد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر هم شهادت این فرمانده بزرگ اگر چه ضربه سخت بر پیکر محور مقاومت أست اما به حول و قوه الهی جریان امور بهتر از گذشته پیش خواهد رفت و خون پاک ایشان و همراهان شهیدش در رگ‌ها و شریان مقاومت، منجر به نیروی مضاعف خواهد بود.
شیخ ماهیگیر گفت: وظیفه همه آحاد امت اسلامی همراهی، تبعیت و مساعدت با حزب الله و کل جریان مقاومت و تصمیمات رهبران و فرماندهان آن است.
وی افزود: دشمن شکست خورده صهیونیستی تلاش دارد تا با برنامه ترکیبی شامل ترور و جنگ رسانه ای و روانی بین جبهه مقاومت شکاف ایجاد کند و به برنامه های از پیش طراحی شده خود برسد.
عالم برجسته اهل سنت هرمزگان گفت: اما با درایت فرماندهان و رهبران مقاومت و در رأس همه، رهبر عزیز، حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی تمام نقشه های دشمن نقش بر آب شده و دشمن صهیونیستی از این جنایات ناکام بیرون خواهد آمد‌.
وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بعد از شکست های پی در پی به دنبال چنگ زدن به آخرین حربه های خود یعنی ترور و جنگ رسانه ای هستند ولی در این مورد نیز دچار خطای محاسباتی شده اند.
انتهای پیام/864/.