خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

طرح‌های هنرمندان خانه طراحان فیروزه‌ای از شهید سیدحسن نصرالله

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 11:06
شهرکرد-تعدادی از هنرمندان خانه طراحان فیروزه‌ای حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، طرح‌هایی را ترسیم کردند.
هنري،حوزه،هنرمندان،استان،طراحان،لبنان،خانه،چهارمحال

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدرضا باقری مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: هنرمندان خانه طراحان فیروز ه ای حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان آثاری با محوریت گرافیک و تصویرسازی ترسیم کردند.
وی افزود: اهالی هنر استان در این داغ سترگ همراه مردم مظلوم لبنان هستند و هنرمندان خانه طراحان حوزه هنری استان با طرح‌های گرافیکی خود از این شهید، چهره جهادی این بزرگ مرد مقاومت لبنان و فلسطین را به تصویر کشیدند.
باقری تصریح کرد: در خانه طراحان فیروزه‌ای حوزه هنری استان تلاش شده شبکه‌ای از هنرمندان فعال در عرصه گرافیک، شناسایی و آموزش دهیم تا در همه اتفاقات مهم و تأثیر گذار دست به قلم شده و واکنش سریع خود را در فضای مجازی برای بهره‌برداری عموم منتشر کنند.
به گفته وی در روز چهارشنبه ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۳ با همکاری بسیج هنرمندان استان، کارگاه تولید و خلق اثری با عنوان فرهنگ ایثار و شهادت برگزار خواهد شد که آثار تولیدی این کارگاه به نمایش گذاشته می‌شوند.
گفتنی است؛ علاقه مندان برای تماشای این آثار به صفحات مجازی حوزه هنری در روبیکا، بله و ایتا به آدرس artchb مراجعه نمایند.