خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جوان ۱۸ ساله طارمی در یک درگیری به قتل رسید

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 11:06
زنجان-رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از قتل جوان ۱۸ ساله طارمی در یک درگیری خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از سه ساعت دستگیر شد.
شهرستان،انتظامي،تبعه،ايجرود،مأموران،تردد،دستگير،قتل،پليس

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدعلی آدینه لو گفت: با وصول خبر قتل در یکی از روستاهای شهرستان طارم بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: با بررسی‌های میدانی کارآگاهان مشخص شد مقتول که جوانی ۱۸ ساله بود که توسط جوان هم سن خود مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به علت شدت جراحات وارده در دم به قتل رسیده است.
آدینه لو با اشاره به متواری شدن قاتل از صحنه، تصریح کرد: با تلاش مأموران قاتل متواری در کمتر از سه ساعت دستگیر شد که در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده "قتل عمد" تشکیل شده و موضوع تحت رسیدگی است.
اجرای طرح دستگیری تبعه غیر مجاز در شهرستان ایجرود
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از اجرای طرح دستگیری تبعه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی تردد مشکوک چند نفر در سطح شهر، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ محمد معصومی راد با بیان اینکه با هماهنگی به عمل آمده، مأموران گشت انتظامی به محل تردد این افراد اعزام شدند و مدارک هویتی و شناسایی تبعه غیر مجاز را مورد بررسی قرار دادند، تصریح کرد: با احراز تبعه غیرمجاز بودن، همه این افراد با کمک یگان امداد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی برای افراد دستگیر شده و معرفی آنها به مرجع قضائی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تردد مشکوک مراتب را با تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.