خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کتاب «غیور مردان سقا» در یزد به چاپ رسید

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 11:06
یزد-مسئول امور ایثارگران و ستاد راهیان نور شرکت آبفای یزد گفت: کتاب غیور مردان سقا گنجینه‌ای ارزشمند از خاطرات رزمندگان شرکت آب و فاضلاب استان در دوران دفاع مقدس چاپ و منتشر شد.
مقدس،دفاع،رزمندگان،خوشبين،شهدا،اظهار

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خوشبین از انتشار کتاب غیور مردان سقا با موضوع دفاع مقدس خبر داد و افزود: این اثر به کوشش سمانه الحمدی، گوشه ای از مجاهدت‌ها و رشادت های رزمندگان شرکت آب و فاضلاب استان را در هشت سال دفاع مقدس روایت می کند.
وی با تاکید بر اینکه آثار شهدا و دفاع مقدس قابلیت اثرگذاری در همه زمینه‌ها را دارد اظهار کرد: این کتاب شامل ۷۶ خاطره زیبا و تاثیر گذار از ایثارگری های ۲۸ نفر از رزمندگان شرکت آبفای استان در دوران دفاع مقدس در ۱۴۳ صفحه دس است که در طول یک سال جمع آوری و پس از تدوین به رشته تحریر در آمده است .
خوشبین به تاثیرات اجتماعی فراوان خاطرات دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: ویژگی‌های منحصر به فرد اخلاقی و رفتاری شهدا و رزمندگان دفاع مقدس می‌تواند در حوزه‌ فردی و اجتماعی الگو سازی شود و همچنین در زمینه تربیت فردی و انگیزشی می‌تواند برای نسل جوان جامعه الهام بخش باشد.