خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

35 مدرسه در مجموعه مسکن ملی قم ساخته می‌شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 11:12
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: اداره کل نوسازی مدارس در چشم انداز خود 35 مدرسه برای پروژه های نهضت ملی مسکن قم در نظر گرفته است.
مسكن،ملي،نهضت،آموزشي،پرداخت،نوسازي

حسین زنجیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به میزان تأمین زیرساخت‌های فضای آموزشی برای نهضت ملی مسکن گفت: در طرح جدید نهضت ملی مسکن برنامه‌ریزی به این‌گونه است که نسبت به پروژه‌های پیشین ایرادات و مشکلات برطرف شده است.
زنجیرانی در تشریح اقدامات تأمینی لازم در زمینه زیرساخت‌های آموزشی نهضت ملی مسکن یادآور شد: در پروژه‌های جدید مسکن تمام سرانه‌ها به جهت شبکه‌های معابر، توزیع خدمات و غیره پیش‌بینی و تأمین شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: در مقوله‌ی فضای آموزشی اخیرا با همکاری اداره‌کل نوسازی مدارس از شورای عالی اقتصاد ترک تشریفاتی دریافت و پیمانکار نیز انتخاب شد.
اداره‌کل نوسازی برای تعداد 35 مدرسه، یک قرارداری در حدود 1 همت منعقد نمود.
وی عنوان کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی متعهد شد که 50 درصد از مبلغ این قرارداد را بتواند متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکنی را از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن پرداخت کند.
زنجیرانی تصریح کرد: در همین راستا ما اولین صورت وضعیت را ارسال کردیم و در فرآیند پرداخت صندوق ملی مسکن قرار گرفته است و باتوجه به پرداخت، سرعت ساخت مدارس نیز بیشتر خواهد شد.
انتهای پیام/