خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حملات پهپادی جدید یمن به تل‌‌آویو و ایلات اشغالی - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 11:12
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از دو حمله پهپادی به مراکز نظامی دشمن صهیونیستی در یافا (تل آویو) و ام الرشراش (ایلات اشغالی) خبر داده و اعلام کرد که اهداف ما در این عملیات کاملا محقق شد.
يحيي،اشغالي،يمن،صهيونيستي،مسلح،سخنگوي

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام یک عملیات جدید علیه صهیونیست‌ها در قلب اراضی اشغالی خبر داد.
یحیی سریع اعلام کرد که یافا (تل آویو) و ام الرشراش (ایلات اشغالی) را با دو عملیات نظامی پهپادی هدف قرار دادیم که با موفقیت به اهداف خود دست یافتیم.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که یک موضع نظامی متعلق به دشمن صهیونیستی را با پهپاد «یافا» در تل آویو هدف قرار دادیم.
همچنین یک مرکز نظامی در ایلات اشغالی را هم با چهار پهپاد از نوع «صماد 4» هدف قرار دادیم.
یحیی سریع گفت: ما به مجاهدان فلسطین و لبنان به خاطر دفاع از امت اسلامی در برابر تجاوزات آمریکایی- صهیونیستی و ایستادن مقابل توطئه‌های آنها برای تسلیم کردن کشورها و ملت‌های منطقه، درود می‌فرستیم.
وی اظهار داشت: ما بر حمایت عملی خود از مردم فلسطین و لبنان تا پایان تجاوزات دشمن صهیونیستی و شکست توطئه‌های جنایتکارانه رژیم اشغالگر تاکید می‌کنیم.
ما از همه ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که سکوت خود را بشکنند و فعالانه در این نبرد سرنوشت ساز شرکت کنند.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن تصریح کرد که این نبرد سرنوشت‌‌ساز تا رسیدن به پیروزی موعود ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/