خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

قزوین مرغ مورد نیاز سایر استان‌ها را تامین می‌کند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 11:12
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، گفت: استان قزوین با توجه ظرفیت مناسب در تولید گوشت مرغ، ضمن تامین نیاز داخل استان تامین کننده نیاز مرغ سایر استان ها از جمله تهران است.
استان،قزوين،مرغ،سازمان،جهاد،كشاورزي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمد حسین عطایی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی امنیت غذایی استان قزوین که در محل سالن جلسات سازمان جهادکشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: اتحادیه‌ها و تشکل‌های مرغداری با توجه به وظایف ذاتی که برعهده دارند باید نسبت به تولید مرغ و عرضه آن با قیمت مناسب اقدام جدی کنند.
وی ادامه داد: سیاست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در حمایت از تولیدکنندگان، حرکت به سمت رفاه حال مصرف کننده و مردم است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و تامین نهاده و جوجه یک روزه باید مرغ گرم با قیمت مناسب عرضه شود.
عطایی تصریح کرد: استان قزوین با توجه ظرفیت مناسب در تولید گوشت مرغ، ضمن تامین نیاز داخل استان تامین‌کننده نیاز مرغ سایر استان‌ها از جمله تهران است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نظارت بیشتری بر تولید و عرضه مرغ در مرغداری‌ها و کشتارگاه‌های استان داشته باشند.
وی در پایان تاکید کرد: روند جوجه ریزی در واحدهای پرورش مرغ استان مناسب است و باید شرایط را برای تولید و عرضه مرغ در استان فراهم کرد.
انتهای پیام/