خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بازنگری خطوط ناوگان اتوبوس شهر یزد/ بهبود خدمات در اکرم آباد

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 12:41
یزد - رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری یزد با اشاره به اصلاح و بازنگری خطوط برای تسهیل تردد دانش‌آموزان، از بهبود خدمات ناوگان اتوبوسرانی برای دانش‌آموزان اکرم آباد خبر داد.
نقل،حمل،ميدان،بلوار،يزد،مسافر،شهرداري،اتوبوسراني

مهدی فعالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اصلاح و بازنگری خطوط برای تسهیل در تردد دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید از بهبود خدمات ناوگان اتوبوسرانی و نقل بار و مسافر شهرداری یزد، خبر داد و گفت: به این ترتیب برای کاهش ترافیک و هزینه‌های رفت و آمد دانش‌آموزان، مسیر خط اتوبوس بخش اکرم‌آباد که از پایانه امام علی (ع) اصلاح شد.
وی اضافه کرد: این مسیر از پایانه شروع شده و از بلوار کوثر، میدان امام حسین (ع)، بلوار شهید بهشتی، میدان مهدیه، بلوار منتظر قائم، بلوار بسیج، میدان صاحب الزمان (عج)، میدان نماز، بیمارستان شهدای کارگر، میدان ولی عصر، اکرم‌آباد و بالعکس تغییر کرده است.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد تاکید کرد: این تغییرات با هدف افزایش بهره‌مندی دانش‌آموزان از خدمات حمل و نقل عمومی و کاهش زمان سفر آنها انجام شده و این تغییرات بر اساس مطالعات کارشناسی و با هدف بهبود کیفیت خدمات اتوبوسرانی صورت گرفته است.
فعالی عنوان کرد: با اجرای این طرح، انتظار می‌رود شاهد بهبود قابل توجه در وضعیت حمل و نقل عمومی دانش‌آموزان منطقه اکرم‌آباد باشیم.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات خطوط اتوبوسرانی به سامانه اتوبوس‌یاب سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد مراجعه نمایند و یا انعکاس نظرات و پیشنهادات خود با شماره تلفن ۱۸۸۹ ارتباط برقرار کنند.