خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجرای۶۵۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 12:47
زاهدان_ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان از اجرای۶۵۰کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
راهداري،روكش،آسفالت،كيلومتر،نقل،اداره

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد از اجرای عملیات روکش آسفالت با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور به طول ۶۵۰ کیلومتر در محورهای مواصلاتی اصلی، فرعی و روستایی تحت پوشش این اداره کل طی شش ماهه اول سالجاری خبر داد و گفت: از این میزان روکش آسفالت، ۴۵۰ کیلومتر راه شریانی و ۲۰۰ کیلومتر به راه‌های فرعی و روستایی استان اختصاص داشته است.
وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های جاده‌ای و شبکه راه‌ها سرمایه‌های ملی محسوب شده و نقش اساسی در مبادلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند، روکش آسفالت مسیرهای ارتباطی به لحاظ موقعیت ترانزیتی استان از اهمیت بالایی برخوردار است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به وسعت استان و پراکندگی شهرها و روستاها تمام تلاش نیروهای راهداری این اداره کل تردد ایمن کاربران جاده‌ای در محورهای مواصلاتی است.