خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ظرفیت انتقال آب به بستک افزایش می‌یابد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 12:52
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از اجرای 3.5 کیلومتر خط انتقال آب بستک،  شهرها و روستاهای مسیر با هدف افزایش ظرفیت انتقال آب شرب خبر داد.
آب،آبرساني،روستاهاي،بهبود،پروژه،انتقال،وضعيت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عبدالحمید حمزه‌پور ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح های آبرسانی، اظهارداشت: برای افزایش ظرفیت انتقال آب و بهبود وضعیت آبرسانی در بستک، شهرها و روستاهای اطراف، نیازمند افزایش ظرفیت انتقال آب هستیم.
وی تصریح کرد: با این هدف 3.5 کیلومتر لوله فولادی در حال اجراست که با تکمیل آن وضعیت انتقال آب از لاور میستان به بستک بهبود قابل توجهی خواهد یافت.
حمزه‌پور اعتبار این پروژه را 200 میلیارد ریال عنوان کرد که ماه آینده تکمیل و وارد مدار بهره برداری خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین در خصوص ابرسانی به روستاهای سیریک گفت: پروژه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شرب روستاهای گزانبزین ‌و شمع جو در قالب جهاد آبرسانی به سرانجام رسید.
عبدالحمید حمزه پور افزود: در اجرای این پروژه 2.5 کیلومتر شبکه توزیع در قالب جهاد آب رسانی اجرا شد که با تکمیل آن، وضعیت آب شرب جمعیتی بالغ بر 1800 نفر بهبود یافت.
وی با بیان اینکه، آب شرب روستاهای شمع جو و گزانبزین از خط انتقال راونگ و آب شیرین کن زیارت تامین می شود، تصریح کرد: ارزش اجرای این پروژه بالغ بر 37 میلیارد ریال است که با اتمام آن، ضمن بهبود وضعیت آبرسانی، از هدر رفت آب جلوگیری به عمل آمد.
انتهای پیام/864/.