خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رسیدن به تعالی و سعادت بشری از مسیر احسان و نیکوکاری می‌گذرد

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 12:52
رشت- جانشین فرماندهی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت گفت: رسیدن به تعالی و سعادت بشری از مسیر احسان و نیکوکاری می‌ گذرد.
احسان،دريايي،آموزش،باقرالعلوم،رشت،مركز

به گزارش خبرنگار مهر، ناخداریکم صابر مسیح پور پیش از ظهر سه شنبه در همایش شور عاطفه‌ها در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت اظهار کرد: نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی آماده پاسداری از مرزهای کیان اسلامی هستند.
جانشین فرماندهی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت با اشاره به اهمیت و جایگاه ایثار مال و جان در ابعاد مختلف اضافه کرد: دل کندن از مال و جان در راه خدا یک فرهنگ اسلامی و قرآنی است.
مسیح پور با تاکید لزوم نهادینه سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری‌ها در جامعه بیان کرد: رسیدن به تعالی و سعادت بشری از مسیر احسان و نیکوکاری می‌گذرد.
وی با بیان اینکه احسان و کمک به دیگران راه بزرگ انسان سازی است، افزود: خودسازی و خودشناسی با احسان و نیکوکاری مقدمه خداشناسی است.
گفتنی است، تعداد ۱۲ هزار بسته تحصیلی با مشارکت کمیته امداد، آموزش و پرورش و مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت تهیه و توزیع شد.