خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خشم رام‌الله از ترور نصرالله؛ پرچم حزب‌الله افراشته می‌ماند - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 12:53
با انتشار خبر شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، خیابان های کرانه باختری خشمی آمیخته به شوک را در محکومیت ترور سید حسن نصرالله در می نوردد. بسیاری از شهروندان فلسطینی با چشمانی اشکبار
تسنيم،نصرالله،ترور،دبيركل،شهادت،سيد،حسن،فلسطين،رهبري

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، همزمان با اعلام خبر شهادت «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله، هزاران نفر از مردم رام‌الله، واقع در کرانه باختری در قالب راهپیمایی‌های خودجوش به خیابان‌ها آمده و این جنایت صهیونیست‌ها را محکوم کردند.
.
«عمر عساف»، هماهنگ‌کننده کنگره خلق فلسطین در گفتگو با تسنیم گفت: حزب‌الله رهبری را از دست داده که نه تنها برای این حزب، بلکه رهبری برای همه جهان عرب و محور مقاومت بود، اما بدون تردید قادر خواهد بود پرچمش را برافراشته نگه داشته و همین مسیر را ادامه دهد.
«هشام ابو ریا»، عضو دفتر سیاسی جبهه آزادیبخش فلسطین با اشاره به اینکه ترور دبیرکل حزب الله طراحی آمریکایی-صهیونیستی بود افزود: هدف از ترور سید حسن ضربه به زیرساخت‌ها و تصمیمات مقاومت بود، اما حزب‌الله، حزب‌ مجاهدین و رزمندگان است که بیش از 50 سال است در حال مبارزه با صهیونیست هاست و بدون تردید رهبری در حد و اندازه نصرالله معرفی خواهد کرد.
مریم بانوی فلسطینی ساکن رام الله که با چشمانی اشکبار در این اجتماع حاضر شده بود به خبرنگار تسنیم گفت: ما هر روز از تلویزیون شاهدیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.
مردم لبنان همچون مردم غزه در معرض نسل‌کشی قرار دارد.
وقتی 500 نفر در یک روز شهید می‌شوند، چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟
با انتشار خبر شهادت دبیرکل حزب الله خیابان‌های کرانه باختری خشمی آمیخته به شوک را در محکومیت ترور سید حسن نصرالله در می‌نوردد، کسی که به خاطر مواضعش در مسئله فلسطین و مسجدالاقصی، به فیض شهادت نائل می‌شود.
انتهای پیام/