خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راه‌اندازی شیفت بعد از ظهر مرکز انتقال خون کاشان - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 12:53
رئیس مرکز انتقال خون کاشان از راه اندازی شیفت بعد از ظهر مرکز انتقال خون کاشان خبر داد.
خون،مركز،كاشان،ظهر،انتقال

محمدرضا ذیلایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به تقاضای شهروندان کاشانی مبنی بر راه‌اندازی مرکز انتقال خون کاشان در شیفت بعد از ظهر، اظهار داشت: بر اساس تقاضای شهروندان و با اقدامات صورت گرفته شیفت بعد از ظهر مرکز انتقال خون کاشان راه‌اندازی شد.
وی در بیان جزئیات راه‌اندازی شیفت بعد از ظهر مرکز انتقال خون کاشان، افزود: مرکز انتقال خون کاشان در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه بعد از ظهر پذیرای اهداکنندگان خون است و متقاضیان می‌توانند در این ایام و در شیفت بعد از ظهر حضور پیدا کنند.
رئیس مرکز انتقال خون شهرستان کاشان با بیان اینکه این مرکز در روزهای اداری از ساعت هفت تا 13 میزبان اهداکنندگان خون است، خاطرنشان کرد: این مرکز در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت هفت تا 17 بعد از ظهر پذیرای اهداکنندگان است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر و با توجه به ذخائر خونی به تمامی گروه‌های خونی مثبت و منفی نیاز داریم، گفت: از هر واحد اهدایی خون سه فرآورده خونی به دست می‌آید که می‌تواند جان سه بیمار را از مرگ حتمی نجات دهد.
ذیلایی با بیان اینکه هر مرد در طول سال حداکثر چهار مرتبه و هر زن در طول سال حداکثر سه مرتبه می‌توانند اهدای خون داشته باشند، تصریح کرد: در مرکز انتقال خون کاشان همکاران ما با آموزش‌هایی که دیده‌اند به صورت اصولی و علمی اهدای خون را انجام می‌دهند.
انتهای پیام/801/