خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دستگیری سارق مسلح در تعقیب و گریز پلیسی

اعتماد | همه | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 12:58
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از سارقان مسلح اماکن خصوصی خبر داد و گفت: دستگیری سایر اعضای این باند در دستور کار قرار دارد.
سرقت،اماكن،دستگيري،متهم،شناسايي،پليس،خصوصي،قرار،سركلانتر

کد خبر: 676826 | ۱۴۰۳/۰۷/۱۰ ۱۲:۵۴:۲۳
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از سارقان مسلح اماکن خصوصی خبر داد و گفت: دستگیری سایر اعضای این باند در دستور کار قرار دارد.
به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ رسول بهرامی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در محدوده کلانتری 121 سلیمانیه، تیم عملیات این کلانتری پس از بررسی فیلم‌های ضبط شده دوربین‌های مداربسته و اقدامات فنی پلیسی، مشخصات ظاهری سارقان را شناسایی کردند.
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: هویت متهمان در اختیار تمامی واحدهای گشتی قرار گرفت و ماموران در حین گشت‌زنی در محدوده خیابان افراسیابی، 2 نفر از اعضا این باند را حین تخریب قفل در ورودی یکی از ساختمان‌ها مشاهده کردند و به سرعت وارد عمل شدند.
متهمان از محل به صورت پیاده متواری شدند و پس از دقایقی تعقیب و گریز یکی از آنها زمینگیر و دستگیر شد.
سرهنگ بهرامی تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح سرد، یک قبضه سلاح گرم کمری، یک عدد افشانه اشک‌آور و مبلغ 2 هزار دلار و همین طور 130 گرم طلا که به تازگی به سرقت رفته بودند، کشف شد.
وی افزود: متهم به جرم خود مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی و تعداد 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
تا کنون 5 نفر از شکات این پرونده شناسایی شدند.
دستگیری همدست وی در دستور کار پلیس قرار دارد.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم برای تحقیقات بیشتر، کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات به مقام قضائی معرفی شد.