خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دمشق حق مقابله با تجاوزات تل آویو را برای خود محفوظ می‌داند

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 12:58
وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که دمشق حق مقابله در برابر تجاوز‌های رژیم صهیونیستی بر اساس قوانین بین‌المللی را برای خود محفوظ می‌داند.
سوريه،مكرر،صهيونيستي،حملات،رژيم

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در سایه استمرار جنایت‌های خود علیه ملت‌های منطقه و تجاوز‌های مکرر به اراضی سوریه، بامداد امروز اقدام به حمله هوایی از طریق هواپیما‌های جنگی و پهپادی خود کرده و برخی مناطق را در شهر دمشق هدف قرار داد که تعدادی از آنها مناطق مسکونی مملو از جمعیت بوده که در نتیجه این حملات سه غیر نظامی به شهادت رسیده و ۹ تن دیگر زخمی شدند و خسارت‌های زیادی به دارایی‌های مردم وارد شده است.
این بیانیه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و تجاوز‌های مکرر به تمامیت ارضی سوریه و دولت‌های منطقه را محکوم کرده و بار دیگر از جهان خواست تا به این سرکشی صهیونیست‌ها که امنیت و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی را به مخاطره انداخته و تمامی مبانی و منشور‌های بین‌المللی را نادیده گرفته، پایان دهد.
وزارت خارجه سوریه همچنین بار دیگر بر حق مشروع خود بر دفاع از خود و ملت خود و مقاومت در برابر این جنایت‌ها با تمامی ابزار‌هایی که قوانین بین‌الملل برای آن مشخص کرده، تاکید کرد.