خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تقوی: در کنار هم تاریخ‌ساز شدیم/ باید لیگ برتر والیبال ساحلی حرفه‌ای برگزار شود

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 13:06
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: باید به سمت حرفه‌ای شدن لیگ برتر ساحلی برویم.
ساحلي،ليگ،واليبال،برتر،فدراسيون،برگزار،ادامه

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: باید به سمت حرفه‌ای شدن لیگ برتر ساحلی برویم و به همین دلیل هزینه ثبت نام در این لیگ افزایش یافت تا تیم‌ها در میانه راه انصراف ندهند و حتی با تعداد تیم‌های کمتر شاهد برگزاری لیگ برتری حرفه‌ای باشیم.
سید میلاد تقوی با حضور در نشست هماهنگی و قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال ساحلی که صبح امروز در محل فدراسیون والیبال برگزار شد، گفت: خوشحالم که امسال هم لیگ برتر ساحلی شکل گرفت هرچند امسال هم به لحاظ زمانبندی کمی دیرتر از زمان مدنظر ما برگزار می‌شود.
وی با اشاره به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر جهان عنوان کرد: این رقابت‌ها که پایان یافت آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال تقدیرنامه‌ای برای فدراسیون ایران ارسال کرد که در آن از پیشرفت چشمگیر کشورمان در توسعه ورزش والیبال ساحلی تقدیر کرده بود.
این نامه در واقع برای شماست و من به عنوان عضو کوچک فدراسیون والیبال از شما که از روز‌های سخت در کنار والیبال ساحلی بودید، تشکر می‌کنم.
ما در کنار هم توانستیم تاریخ ساز شویم.
تقوی درباره شکل‌گیری لیگ برتر ساحلی هم گفت: در روز‌های نخست راه اندازی لیگ برتر ساحلی همه آن را یک شوخی می‌دانستند، اما باید از توفیق کابلی سرپرست اسبق کمیته والیبال ساحلی تشکر کنم که نخستین دوره لیگ برتر در دوره او برگزار شد و در ادامه غلامرضا بحریه که خود شما انتخابش کردید به این راه ادامه داد.
امیدوارم همه در کنار هم کسب سهمیه المپیک والیبال ساحلی را جشن بگیریم.
وی در پایان تاکید کرد: باید در لیگ برتر ساحلی به سمت حرفه‌ای شدن برویم و به همین دلیل هزینه ثبت نام در لیگ برتر والیبال ساحلی افزایش یافت تا تیم‌ها در میانه راه انصراف ندهند و حتی با تعداد تیم‌های کمتر شاهد برگزاری لیگ برتری حرفه‌ای باشیم.
نگاه توسعه‌ای به والیبال ساحلی در لیگ دسته یک ادامه خواهد یافت و تیم‌هایی که بودجه کافی ندارند می‌توانند در لیگ دسته یک ساحلی حضور داشته باشند.