خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهادت سید حسن نصرالله مقدمه‌ای برای نابودی صهیونیست جهانی است

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 13:06
شیراز- عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز گفت:شهادت سید حسن نصرالله مقدمه‌ای برای نابودی صهیونیست جهانی است، زیرا عزم مردم آزاده جهان در ریشه کن کردن این غده سرطانی بیش از گذشته پدیدار شده است.
صهيونيستي،رژيم،ترور،نظامي،دنبال،توجه،دست،نامتقارن،غاصب،وحشيا ...

غلامرضا صفرپور در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جنگ فرسایشی و نامتقارن که از سوی رژیم صهیونیستی به مدت قریب یک سال صورت گرفته، است، گفت: قطعاً به یاری خداوند پیروزی با محور مقاومت خواهد بود، زیرا در جنگ‌های نامتقارن با توجه حمایت مردمی، با وجود این‌همه شهید و خرابی همچنان بر مقاومت گروه‌های مبارز افزوده می‌شود.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با داشتن علاوه بر نیروهای نظامی، اطلاعاتی و تجهیزات، حمایت همه جانبه غرب و برخی از کشورهای دیگر را در ابعاد نظامی، سیاسی، اقتصادی و تبلیغاتی نیز به همراه دارد، افزود: اما عاقبت، نتیجه این جنگ علاوه بر شکست مفتضحانه، زیر سوال رفتن چهره سفاک رژیم کودک‌کش صهیونیستی را در افکار عمومی و کشورهای حامی‌اش بویژه غرب به دنبال خواهد داشت.
معاون بسیج اساتید استان فارس افزود: با توجه به شروع عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهر ۱۴۰۲ و گذشت قریب به یک سال از این حادثه، رژیم غاصب صهیونیستی با بمباران‌های وحشیانه و با حمله به بیمارستان‌ها، مدارس، اماکن نظامی و غیرنظامی و کشتن زنان و کودکان بیگناه، ۴ هدف را دنبال می‌کرد.
استاد دانشگاه شیراز، کوچ دادن مردم غزه از سرزمین‌شان، آزادسازی اسرای صهیونیستی، ترور رهبران حماس و تصرف تونل‌ها را چهار هدف مهم صهیونیست‌ها از انجام جنایات وحشیانه خود برشمرد و گفت: در این مدت چون به اهداف خود دست پیدا نکرد خرابی و ویرانگری‌های بسیاری را بر جای گذاشت و دست به نسل کشی و کودک کشی زد.
صفرپور در ادامه به شهادت سید حسن نصرالله به دست رژیم غاصب صهیونیست اشاره کرد و افزود: به دنبال ترور رهبران حزب الله در ضاحیه لبنان و با توجه به اینکه دستور ترور در حاشیه سفر نتانیاهو به نیویورک در سازمان ملل اتفاق افتاد انتظار واکنش از سردمداران مدعی حقوق بشر وجود داشت.
عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز تصریح کرد: شهادت سید حسن نصرالله مقدمه‌ای برای نابودی صهیونیست جهانی است و زیرا عزم مردم آزاده جهان در ریشه کن کردن این غده سرطانی بیش از گذشته پدیدار شده است.