خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توزیع 37 هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان لرستان - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 14:52
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از توزیع 37هزار بسته نوشت افزار با اعتبار 11میلیارد تومان بین دانش آموزان نیازمند این استان خبر داد.
لرستان،جشن،امداد،نيازمند،توزيع،كميته

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، جلال شیخ‌پور ظهر امروز در مراسم جشن زنگ عاطفه‌ها در لرستان گفت: توانمندسازی تحصلی دانش‌آموزان نیازمند یکی از اهداف کمیته امداد است.
او اضافه کرد: 37هزار بستۀ نوشت‌افزار با اعتبار 11میلیارد تومان بین دانش‌آموزان نیازمند لرستان در جشن عاطفه‌ها توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها ادامه داد: این استان دومین استان کشور برای توزیع بسته‌های نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان است.
شیخ‌پور بیان کرد: جشن عاطفه‌ها با هدف اهدای بسته‌های نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند اجرا شده‌است و مردم هرساله ما را برای ارتقای تحصیلی این دانش‌آموزان کمک می‌کنند.
او با بیان توزیع 11هزار پاکت بین مدارس برای جمع‌آوری مبالغ اهدایی و خرید نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان شرح داد: میانگین درآمد هر فرزند یتیم در لرستان یک میلیون و 250 هزار تومان است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اعلام حمایت از 37هزار دانش‌آموز و 3000 دانشجو توضیح داد: 970 نخبه و استعداد برتر را از بین این افراد شناسایی کرده‌ایم.
انتهای پیام/ 644