خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ادامه حملات ارتش یمن به کشتی‌های صهیونیستی در دریای سرخ

مهر | بین‌الملل | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 14:58
ارتش یمن اعلام کرد که به حملات خود علیه کشتی‌های صهیونیستی تا زمانی که تجاوزات این رژیم به غزه متوقف شود، ادامه خواهد داد.
يمن،صهيونيستي،كشتي،گزارش،اشغالي

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یمن نیوز، بر اساس گزارش سازمان عملیات تجاری دریایی بریتانیا، حادثه‌ای در ۶۴ مایلی غرب الحدیده در یمن رخ داده است.
این سازمان اعلام کرد که یک کشتی که در نزدیکی الحدیده گزارش حادثه داده بود، به مسیر خود ادامه می‌دهد و تمامی خدمه آن در سلامت کامل هستند.
حمله به کشتی چند ساعت پس از آن رخ داد که رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند یک موشک مافوق صوت از یمن شلیک شده و منطقه «گوش دان» در «تل‌آویو» را هدف قرار داده است.
در ماه‌های اخیر، در حمایت از مقاومت مردم فلسطین در نوار غزه، ارتش یمن چندین کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های دیگر که به سمت سرزمین‌های اشغالی در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب در حال حرکت بودند، هدف قرار داده است.
ارتش یمن متعهد شده است تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، به حملات خود به کشتی‌های صهیونیستی یا کشتی‌هایی که به سمت سرزمین‌های اشغالی می‌روند، ادامه دهد.