خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پلیس شهرری اراذل و اوباش را زمین‌گیر کرد

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 14:58
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۵ شرور سابقه‌دار و عاملان تخریب خودروی شهروندان، که اقدام به درگیری و تخریب اموال عمومی کرده بودند، خبر داد.
پليس،متهمان،قضائي،اعزام،صحنه،مخفيگاهشان،متواري

وی افزود: ۲ تن از اوباش که جزو عاملان اصلی بودند با سوء استفاده از تاریکی هوا از صحنه متواری شدند که اقدامات اطلاعاتی و تخصصی برای دستگیری متهمان متواری آغاز شد و در هشتم مهرماه امسال مخفیگاهشان شناسایی و پس از انجام هماهنگی قضائی به محل اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم را دستگیر کرده و ۲ قبضه سلاح سرد از مخفیگاهشان کشف و به پلیس منتقل شد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده پس از انجام تحقیقات تکمیلی به جرم خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اعزام شده و با دستور قضائی ۲ متهم اصلی برای بازسازی صحنه به محل جرم اعزام شدند.
ضمن بازسازی صحنه متهمان در مقابل شهروندان اظهار ندامت و پشیمانی کرده که شهروندان نیز با مراجعه به پلیس از اقدام به موقع و برخورد قاطعانه تقدیر و تشکر کردند.
سرهنگ طرهانی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس اجازه خودنمایی به هنجارشکنان نخواهد داد و با برخورد قانونی و مقتدرانه در جهت حفظ نظم و امنیت با تمام توان و تجهیزات در اختیار اقدام خواهند کرد.