خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افتتاح و بهره برداری ۴۲ پروژه عمرانی ورزشی در استان

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 15:06
بندرعباس-مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: ۴۲ پروژه عمرانی، ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد تومان و متراژ ۶ هزار و۸۶ مترمربع و۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی هفته در تربیت بدنی افتتاح می‌شود.
ورزش،هفته،بدني،تربيت،استان،شهدا،ورزشي،ديدار،اشاره

به گزارش خبرگزاری مهر، مظفر مهری خادمی نسب با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی ورزشی استان در هفته تربیت بدنی اظهار کرد: ۴۲ پروژه عمرانی ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد تومان و ۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، قشم، بستک، بشاگرد، حاجی آباد، بندر خمیر، بندرلنگه، ابوموسی، جاسک در طول هفته تربیت بدنی و ورزش اجرا می‌شود.
وی افزود: هفته تربیت بدنی فرصتی ارزنده در راستای میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی که تلاش کنیم امید را در میان مردم زنده نگه داریم.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به جلسه ستاد ملی وزارت در خصوص هفته تربیت بدنی و ورزش یادآور شد: امسال با توجه به تاکیداتی که مقام معظم رهبری داشتند ۲۶ مهر ساعت ۹ یا ۱۰ زنگ ورزش در زورخانه‌های سراسر کشور می‌بایست به صدا درآید و این امر توجه به ورزش زورخانه و بحث ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی است.
وی با اشاره به شعار پیشنهادی امسال ایران قوی ورزش قوی مشخص شده اظهار داشت: در استان، برگزاری همایش پیاده روی در شهرستان ابوموسی، عطر افشانی مزار مطهر شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، دیدار جامعه ورزش و جوانان با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با پیشکسوتان جامعه ورزش استان از برنامه‌های این هفته برشمرد.