خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهادت « سیدحسن نصرالله» فتح عظیم در پی دارد

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 15:06
ساری - یک‌روای سیره شهدا و دفاع مقدس گفت: خون شهید سید حسن نصرالله مانند حاج قاسم و جبهه مقاومت فتح عظیم در پی دارد.
شهادت،مكتب،يكتا،راوي،امام،اشاره،حكمتي،سيره،نصرالله

به گزارش خبرنگار مهر، حسین یکتا بعداز ظهر سه‌شنبه در اجلاسیه «موضوع پایان نامه؛ پرواز» اجتماع بزرگ دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های سراسر استان مازندران که در آستانه دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران در سالن ورزشی شهید سلیمانی ساری برگزار شد با بیان اینکه امام خمینی همه معادلات دشمنان را به هم ریخت، افزود: باید این حماسه برای نسل‌های مختلف دهه شصتی‌ها، دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها بازگو شود.
یکتا با بیان اینکه این نهضت از نهضت کربلا و امام حسینی ریشه گرفته است، گفت: منافقین ۱۷ هزار نفر از بهترین‌های ما را به شهادت رساند و این مکتب، مکتب خون است،
این راوی دفاع مقدس با اظهار اینکه در شهادت‌ها حکمتی نهفته است، به شهادت سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: در این شهادت‌ها حکمتی است چراکه مکتب، مکتب شهادت است.
این راوی سیره شهدا به نقش رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا در دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: به فرموده امام ما در جنگ انقلابمان را صادر کردیم و امروز شاهد ظهور حزب الله لبنان و حشدالشعبی عراق هستیم و فتح‌های بزرگ در پیش رو داریم.
یکتا با عنوان اینکه شهادت حاج قاسم عشق به شهادت را در دل‌های دلداده‌های انقلاب اسلامی کاشت، به وقایع اخیر در منطقه و بویژه لبنان اشاره کرد و آن را نشانه‌های آخرالزمان دانست.
این راوی سیره شهدا خاطرنشان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام جهاد کرده و شما دانشجویان امروز پرچمداری کنید چراکه خون سید حسن نصرالله مثل حاج قاسم و فرماندهان جبهه مقاومت و شهدای سپاه، فتح عظیم دارد.