خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اطلاعیه نفت سپاهان در خصوص شایعه پاداش چندمیلیاردی

تسنیم | اقتصادی | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 16:53
شرکت نفت سپاهان با صدور اطلاعیه ای در خصوص اخباری مبنی بر پاداش چندمیلیارد تومانی اعضای هیئت مدیره این شرکت واکنش نشان داد و توضیحاتی ارائه کرد.
شركت،نفت،مديره،سپاهان،پاداش،عضو،هيات،اعضاء

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خبری در خصوص پاداش چندمیلیارد تومانی در هیئت مدیره چند شرکت نفتی از جمله شرکت نفت سپاهان در فضای رسانه ای منتشر شده بود که شرکت نفت سپاهان در خصوص این خبر و شایعات مربوطه، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
متن این اطلاعیه بدین شرح است: "روابط عمومی شرکت نفت سپاهان به منظور شفاف سازی و رفع هرگونه سوء تفاهم توضیحاتی ذیل را اعلام می نماید.
1-هیات مدیره شرکت نفت سپاهان از پنج عضو حقوقی تشکیل شده که چهار عضو آن از شرکت های زیر مجموعه شرکت اهداف (شرکت سرمایه گذاری صندوق های بازنشستگی نفت) و عضو دیگر آن شرکت پالایشگاه نفت اصفهان می باشد.
2-طبق روال شرکت اهداف، پاداش مصوب در مجامع شرکت های زیر مجموعه، مستقیما به حساب این شرکت واریز می شود و سپس بر اساس ضوابط و قوانین مشخص بخشی از آن به اعضای هیات مدیره تعلق می گیرد.
3-بر اساس مدارک موجود پس از برگزاری مجمع عمومی سالانه شرکت نفت سپاهان که در تیرماه گذشته برگزار شد، برای هریک از اعضاء هیات مدیره مبلغ پنجاه میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شده و به حساب آنها واریز گردیده است و حتی به یکی از اعضاء هیات مدیره که سابقه حضور کمتری داشته پاداشی تعلق نگرفته است.
ضمنا لازم به ذکر است که رئیس هئیت مدیره هم از دریافت پاداش مصوب انصراف داده است."
انتهای پیام/