خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رویداد شهرستانی «نوآوین» در گناوه برگزار شد

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 18:41
گناوه- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: رویداد شهرستانی «نوآوین» با حضور دانش آموزان در سالن اجتماعات فرهنگی مدرسه شهید تیموری شهرستان گناوه برگزار شد.
رويداد،شهرستان،آموزان،دانش،گناوه،ملي،شهرستاني،استاني،الاسلام

حجت الاسلام علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این نشست و رویداد با حضور بیش از ۷۰ نفر از دانش آموزان نمونه و فعال فرهنگی مدارس شهرستان گناوه در دبیرستان شهید تیموری این شهر و با حضور دکتر عبدالله رئیسی و حجت الاسلام دستغیبی از اساتید و کارشناسان استانی با استقبال خوبی همراه بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: این طرح و رویداد به یاد سید شهیدان اهل قلم شهید آوینی که در رسانه فعالیت چشمگیری داشتند و با قلم خود، روایتگری و ایجاد فضای معنوی جبهه و جنگ و برنامه‌های مستند فاخر که از خود به یادگار گذاشتند در شهرستان گناوه برگزار شد.
وی گفت: در این دوره دانش آموزان با نحوه کار جهت استفاده از رسانه و فضای مجازی و گفتگوی مقاومت آشنا شدند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه بیان کرد: این رویداد به همت بنیاد ملی نوجوانان همزمان با سراسر کشور به عنوان رویداد شهرستانی و مرحله اول در مدرسه شهید تیموری انجام و دانش آموزان پس از انجام مراحل و تکمیل بوم‌های فرهنگی این رویداد به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.
حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: در بخش دیگر این رویداد ملی پاسخ به شبهات و گفتگوی مقاومت توسط اساتید اجرا شد.
وی با بیان اینکه اهداف این رویداد در مرحله شهرستانی استعداد یابی دانش آموزان متوسطه اول و دوم جهت کار با فضای رسانه است، گفت: این دوره شامل پنج بخش شناخت نخبگان و افراد مستعد هر شهرستان، فعال سازی، توانمندسازی افراد مستعد و انتشار آثار آنها، تشکیل گروه‌های مردمی شهرستانی و شبکه ملی کنشگران، راهبری نوجوانان در چالش‌های اجتماعی و معرفی تشکل نوآوین استانی و ملی به نوجوانان است.
وی یادآور شد: این رویداد مراحل مهارتی و گفتمانی را به دانش آموزان یاد می‌دهد.