خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نابودی رژیم صهیونیستی به حرمت خون شهدای مقاومت

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 19:12
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با خون پاک شهدای جبهه مقاومت هلاکت و نابودی رژیم صهیونیستی حتمی و قطعی است و این امر به سرعت اتفاق می افتد.
جبهه،مقاومت،اردبيل،عباس،نيلفروشان،شهداي،سردار،سپاه،دشمن،رژيم ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت در اردبیل، اظهار داشت: در سال‌های اخیر قوت و قدرت جبهه مقاومت و حزب‌الله بیش از گذشته نمایان شده و این امر به پیکره فروپاشیده رژیم صهیونیستی ضربه کاری وارد کرده و از همین رو آنها با احساس ترس و واهمه سعی می‌کنند تا جلوی اقدامات این مجموعه شبه نظامی را بگیرند.
وی تصریح کرد: اساس و بنیان جبهه مقاومت بر آموزه‌‌های دینی و مکتب حسینی است و در این راه و مسیر با صلابت‌تر از گذشته حرکت‌های تحول‌آفرینی را شاهد خواهیم بود و خون پاک شهدایی همچون سید حسن نصرالله می‌تواند زمینه پیروزی امت اسلامی و شکست دشمن را فراهم کند.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، گفت: شجاعانه در این سنگر باید با قدرت و بصیرت عمل کرده و به دشمن اجازه نفس کشیدن را نداد که قطعا با ادامه تحرکات نابه‌جای دشمن، حزب‌الله ضربه سهمگینی را بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرده و برای چندمین بار این رژیم را مفتضحانه از منطقه به ویژه لبنان دور خواهد کرد.
محمدی‌اصل شهادت سردار نیلفروشان را نیز تسلیت گفت و افزود: جمهوری اسلامی ایران استراتژی حمایت از حزب‌الله و جبهه مقاومت را به عنوان یک حرکت منسجم مورد توجه قرار داده و در این مسیر شهدای پرافتخاری همچون شهید عباس نیلفروشان را تقدیم راه اسلام و حقانیت آن کرده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: قرار است آیین بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان فردا در حسینیه ثارالله برگزار شود تا امت حزب‌اللهی اردبیل در این اجتماع عظیم شکوه و عظمت حضور و پشتیبانی خود را از جبهه مقاومت و حزب‌الله نشان دهند.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: این مراسم ساعت 10 صبح در حسینیه ثارالله سپاه برگزار شده و در کنار سخنرانی، شاهد اجرای برنامه‌های مختلف گروه‌های سرود، شعرخوانی و خاطره‌گویی همراه با ابراز احساسات مردم اردبیل در دفاع از جبهه مقاومت و ایستادگی مردم لبنان و فلسطین خواهیم بود.
انتهای پیام/131/