خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

96 درصد مطالبات گندم‌کاران استان سمنان پرداخت شد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 19:12
استاندار سمنان با اشاره به سرعت گرفتن روند پرداخت مطالبات گندم کاران از ابتدای دولت چهاردهم تاکنون، گفت: تاکنون 96 درصد از مطالبات گندم کاران استان سمنان در اجرای طرح خرید تضمینی گندم پرداخت شده است.
استان،سمنان،كشاورزان،كشاورزي،گندم،هاشمي،96

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر امروز در جمع کشاورزان استان سمنان، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در سال زراعی گذشته بیش از 125 هزار تن گندم از مزارع استان سمنان برداشت شده است.
وی تحقق این رقم در تولید گندم را نتیجه‌ای ارزشمند و حاصل تلاش کشاورزان استان سمنان دانست و گفت: استان سمنان در کنار سایر قابلیت‌های خود در بخش کشاورزی از ظرفیت خوبی برخوردار است.
استاندار سمنان با بیان اینکه این استان در بحث کشاورزی و تولیدات کشاورزی از جمله پسته، زردآلو، گندم و سایر موارد و همچنین جامعه گسترده بهره‌برداران و کشاورزان از ظرفیت بسیار ارزشمندی برخوردار است، ابراز داشت: تاکنون 96 درصد و مطالبات کشاورزان پرداخت شده‌ است.
هاشمی با اشاره به اینکه بالغ بر 96 هزار تن گندم به‌صورت خرید تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده‌ است، بیان کرد: استان سمنان از جایگاه بسیار خوبی از نظر شاخص‌های کشاورزی در کشور برخوردار است.
وی کشاورزان استان سمنان را کشاورزانی نمونه، فعال و موفق برشمرد و اعلام کرد: فعالیت‌های ارزشمند کشاورزان استان سمنان، این استان را به استان شاخص کشور در بخش کشاورزی تبدیل کرده‌است.
استاندار سمنان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا بررسی و پیگیری و رسیدگی به مسائل، مطالبات و دغدغه کشاورزان را برطرف کنیم، گفت: تاکنون در این راه قدم برداشته و بعد از این هم این امر در اولویت مسائل کشاورزی استان قرار خواهد داشت.
هاشمی گفت: تأمین آب شرب، افزایش مجتمع‌های کشت گلخانه‌ای و همچنین استفاده و کشت محصولات کم‌آب بر از اولویت‌های ما در استان سمنان است.
انتهای پیام/363/