خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعلام آمادگی ۵ هزار و ۷۰۰ پزشک و پرستار برای اعزام به لبنان

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 20:58
بندرعباس- دبیرکل جمعیت هلال احمر هرمزگان از اعلام آمادگی ۵ هزار و ۷۰۰ پزشک و پرستار برای اعزام به لبنان خبر داد.
احمر،هلال،جمعيت،لبنان،كشور،افشار،اعزام

به گزارش خبرنگار مهر، میثم افشار سه شنبه شب در دیدار با استاندار هرمزگان اظهار کرد: در مجموعه هلال احمر، امدادگری را شرافت و اصالت خود می‌دانیم و رویکرد ما بر این است که شکاف‌های موجود در کشور را ترمیم کنیم و واسطه‌ای میان کف جامعه و حاکمیت باشیم و به افزایش سرمایه اجتماعی نظام کمک کنیم.
وی با اشاره به حوادث اخیر منطقه و لبنان، گفت: جمعیت هلال احمر برای خود نقشی منطقه‌ای قائل است و خود را برای اتفاقات بزرگ‌تر آماده کرده است.
افشار تاکید کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر کاملاً برای اعزام به لبنان آماده هستند و طی یک هفته گذشته تا به امروز بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ پزشک و پرستار برای اعزام به لبنان اعلام آمادگی کرده و کپی گذرنامه خود را برای جمعیت هلال احمر ارسال کرده‌اند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر ضعف در روایت خدمت را یکی از مشکلات جمعیت هلال احمر دانست و گفت: تلاش ما بر این است که بتوانیم از طریق شبکه بزرگ جوانان و داوطلبان خدمات نظام اسلامی را برای مردم تبیین کنند.
وی توالی بحران‌ها را از دیگر مشکلات کشور برشمرد و عنوان کرد: پکیج کاملی از بحران‌ها در کشور وجود دارد از این رو تلاش می‌کنیم زیست توأم با بحران را برای مردم آموزش دهیم‌.