خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کوثری: حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی یک مرحله از اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی بود

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 22:46
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حمله موشکی سپاه به سرزمین‌های اشغالی فلسطین تنها یک مرحله از اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی بود.
موشكي،سپاه،صهيونيستي،رژيم،حمله

اسماعیل کوثری سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ با اشاره به حمله موشکی سپاه به تل‌آویو و حیفا گفت: حمله موشکی امشب سپاه به پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا تنها یک مرحله از اقدامات جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی است.
وی اظهار داشت: اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند و در واکنش به حمله موشکی سپاه شرارت‌های خود ادامه دهد با پاسخ کوبنده‌تری مواجه خواهد شد.
کوثری افزود: رژیم صهیونیستی بداند که جمهوری اسلامی ایران آمادگی انجام عملیات‌های به مراتب سنگین‌تر از حمله موشکی امروز را ارد و حملات بعدی سنگین‌تر خواهد بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: صیهیونیست‌ها باید بدانند که اگر به حمله موشکی سپاه پاسخ دهند باید جنازه نتانیاهو و همراهانش را از تل‌آویو جمع کنند.
وی اظهار داشت: حمله موشکی امروز سپاه به پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا شادمانی مردم لبنان و فلسطین و همه آزادگان را به همراه داشت.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ با صد‌ها موشک تل‌آویو پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا را مورد هدف قرار داد.
منبع: ایرنا