خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

CNN: یک موشک ایرانی به کمتر از یک کیلومتری مقر موساد اصابت کرد

مشرق | بین‌الملل | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 02:52
شبکه سی. ان. ان گزارش داد، یکی از موشک‌های ایران در کمتر از فاصله یک کیلومتری مقر موساد در حاشیه تل‌آویو منفجر شد.
رژيم،اسلامي،سپاه،صهيونيستي،عمليات،ايران،پاسداران،موشك،اهداف، ...

به گزارش مشرق، سی.
ان.
ان نوشت که یک ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی را راستی‌آزمایی کرده است و نشان می‌دهد که یکی از موشک‌های ایران به نزدیکی مقر سازمان اطلاعات و عملیات ویژه (موساد) اسرائیل برخورد کرد.
بر اساس تحقیقات سی.
ان.
ان، این تصاویر از ساختمانی بلندمرتبه در هزتزلیا در کمتر از سه کیلومتری مقر موساد ضبط شده است.
این شبکه آمریکایی ویدیویی دیگری را بررسی کرده که تاثیر ناشی از برخورد این موشک بر یک پارکینگ خودرو در همان حوالی را ثبت کرده است.
این ویدیو گودالی بزرگ و همچنین خودروهایی را نشان می‌دهد که نخاله و خرابی‌ها روی آنها را پوشانده است.
این گودال بزرگ در فاصله چندصد متری از یک مجموعه سینمایی قرار دارد.
موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه دهم مهر ۱۴۰۳ در عملیات وعده صادق ۲ با رمز مبارک یارسول‌الله، اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاد.
پس از یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید، دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت های رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر، رهبر محور مقاومت و دبیر کل سرافراز حزب الله، سید حسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان، سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، نیروی هوا فضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین های اشغالی مورد هدف قرار داد.
این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرده است چنان‌چه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.