خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ایران محور مناظره معاونان نامزدهای انتخاباتی آمریکا

مهر | بین‌الملل | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 05:58
معاونان کامالا هریس و دونالد ترامپ در یک مناظره انتخاباتی شرکت کردند.
مناظره،حمايت،ايران،شاهد،رياست،حمله،معاون

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، مناظره میان معاونان نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در حالی برگزار شد که حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی بخش مهمی از این مناظره بود.
بر این اساس، تیم والتز، معاون کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات و جی دی ونس، معاون دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه بامداد امروز در یک مناظره تلویزیونی شرکت کردند.
طی این مناظره، والتز بار دیگر بر حمایت تزلزل ناپذیر کامالا هریس در حمایت از رژیم صهیونیستی تاکید کرده و افزود: ما از اسرائیل در برابر تهدیدات ایران حمایت کرده و به این حمایت ادامه خواهیم داد.
این در حالی است که ما شاهد آن بودیم که در دوران ریاست جمهوری ترامپ ایران به صورت آزادانه اقداماتی علیه منافع ما انجام می‌داد.
معاون ترامپ نیز در پاسخ گفت: ما در حالی شاهد اقدامات ایران در منطقه از جمله حمله به اسرائیل هستیم که این موارد جز با انفعال دولت بایدن امکان پذیر نبود.
ما در دوره ترامپ شاهد بودیم که در جهان هیچ منازعه بزرگی وجود نداشت.
طرفین در ادامه مناظرات پیرامون سقط جنین، تغییرات اقلیمی، بحران پناهجویان، و مسائل داخلی آمریکا به تبادل نظر پرداخته و به یکدیگر حمله کردند.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است در پنجم نوامبر سال جاری میلادی برگزار شود.