خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

محور مقاومت هنوز توانمندی اصلی خود در مقابله با رژیم صهیونیستی را به میدان نیاورده است

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 06:06
گلرو گفت: محور مقاومت توانمندی اصلی خود در رویارویی نهایی با صهیونیست‌ها را هنوز به به میدان نیاورده و آن را برای مبارزه نهایی گذاشته است.
دبيركل،مقاومت،سيد،مديريت،مجلس،هوشمندي،نصرالله

عباس گلرو رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره واکنش ایران به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: جمهوری اسلامی ایران سعی می‌کند با هوشمندی شرایط را مدیریت کند و با بررسی شرایط، پاسخ اسرائیل را داد.
وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی افسار گسیخته دست به کشتار مردم می‌زند و خارج از حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد رفتار می‌کند لذا باید مهار شود.
نماینده مردم سمنان در مجلس بیان کرد: محور مقاومت توانمندی اصلی خود در رویارویی نهایی را به‌کار نگرفته و هنوز آن را به میدان نیاورده است، چون توانایی‌های خود را برای نبرد نهایی قرار داده است.
عضو فراکسیون مقاومت مجلس با بیان اینکه فضای منطقه‌ای باید مدیریت شود، تصریح کرد: محور مقاومت با هوشمندی حرکت می‌کند و به‌زودی حزب‌الله لبنان دبیرکل جدید خود را انتخاب می‌کند.
گلرو گفت: وقتی در سال ۱۹۹۲ دبیرکل وقت حزب‌الله شهید سید عباس موسوی به شهادت رسید همه نگران بودند، اما سید حسن نصرالله آمد و خون تازه‌ای در رگ‌های آن دمید و در این مرحله حتما همین اتفاق می‌افتد و باید سعی کنیم فضا را به سمت مدیریت هوشمندانه در تقابل با رژیم صهیونیستی ببریم.