خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تنش در نشست دیشب کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی

مهر | بین‌الملل | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 07:52
منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در جلسه ۲ ساعته کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی که دیشب و بعد از حمله موشکی ایران برگزار شد، درگیری شدیدی بین وزرای صهیونیست در گرفته است.
رژيم،صهيونيستي،امنيتي،وزير،گالانت

به گزارش خبرگزاری مهر، آژانس رسانه‌ای رژیم صهیونیستی گزارش داد که در نشست دیشب کابینه امنیتی این رژیم که بعد از واکنش موشکی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی و انجام عملیات وعده صادق ۲ برگزار شد، درگیری شدیدی بین بزالل اسموتریچ وزیر امور مالی و یواف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درگرفت.
اسموتریچ به همراه ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دیشب در اظهاراتی تلاش داشتند نیروهای نظامی و امنیتی این رژیم را مجبور کنند تا به حملات موشکی ایران واکنش نشان دهند، اما به نظر می‌رسد که گالانت که نگاه دقیق‌تری نسبت به توانمندی‌های نظامی این رژیم دارد، مخالف این تصمیم بوده است.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز با اشاره به این نشست تاکید کرد که نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بیش از دو ساعت طول کشید و در یک پناهگاه زیرزمینی در شهر قدس اشغالی برگزار شد.