خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی با رهبر انقلاب

مشرق | سیاسی | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 09:41
دیدار جمعی از نخبگان، استعدادهای برتر علمی و رتبه‌های برتر کنکور با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
نخبگان،علمي،مسير،دانش،ديدار

به گزارش مشرق، حسین افشین معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با اشاره به دیدار امروز نخبگان با رهبر انقلاب گفت: امروز در دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری، نخبگان علمی، استعدادهای برتر، برگزیدگان کنکورهای سراسری و المپیادهای دانش آموزی و دانشجویی و برخی اساتید دانشگاه مطابق سال‌های گذشته به حسینیه امام خمینی آمدند و تا لحظاتی دیگر با رهبر انقلاب دیدار خواهند داشت.
وی افزود: ما برای نخبگان یک مسیر نخبگی را تعریف کرده‌ایم که در این مسیر از استعدادیابی تا همه مسیر زندگی یک نخبه وجود دارد تا بتوانیم با طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای هر کدام از این مراحل در بنیاد ملی نخبگان تدوین شده دو کار را انجام دهیم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور تاکید کرد: اول شناسایی، پشتیبانی و حمایت از نخبگان است و در قسمت دوم، پشتیبانی و حمایت به اقتدار علمی ما در کشور تبدیل شود.