خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهادت فرماندهان مقاومت تاثیری در مبارزه با صهیونیسم ایجاد نمی کند

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 09:47
قزوین- فرمانده پیشین تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: شهادت فرماندهان جبهه مقاومت تاثیری اراده مبارزه با صهیونیسم ایجاد نمی کند.
مسير،رژيم،انتقام،شهادت،جبهه،ادامه،آذربايجاني،صهيونيست،فرماند ...

هاشم آذربایجانی در گفت‌وگو باخبرنگار مهر، اظهار کرد: در خصوص انتقام سخت باید گفت ما در این حوزه مطیع و منتظر فرمایش رهبر معظم انقلاب هستیم و هر زمان که ایشان فرمان دهند به صورت کاملاً غافلگیرانه وارد میدان خواهیم شد.
فرمانده پیشین تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه شهادت فرماندهان جبهه مقاومت تاثیری اراده مبارزه با صهیونیسم ایجاد نمی کند، گفت: شهادت بازدارنده مسیر ما نیست بلکه با خون شهید خون تازه‌ای در رگ‌های حزب الله تنیده شده و روحیه بالایی برای مقابله با دشمن در جبهه حق ایجاد می‌شود.
وی افزود: نگاه رژیم صهیونیستی یک نگاه مادی گراست و بر این باور است که می‌تواند با انجام اقدامات وحشیانه مسیر ما را متوقف کند، این در حالی است که ما همه شیعیان مکتب امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) هستیم و هیچ مانعی برای ما وجود ندارد و این حرکت ما به مسیر رسیدن به قدس عزیز و نابودی رژیم همچنان ادامه خواهد داشت.
این فرمانده نظامی ابراز کرد: ما آماده‌ایم تا در هر لحظه به فرمان رهبر معظم انقلاب جان و مال خود را در هر حوزه‌ای برای رسیدن به اهداف اسلام فدا کنیم و بی شک این اقدام ظالمانه صهیونیست پشیمانی سختی را برای او به همراه خواهد داشت.
وی ادامه داد: جریان حزب الله لبنان و شیعیان مختص به شخص نیست بلکه ساختار جبهه ما محکم بوده و مسیر برای ما همچنان ادامه دار خواهد بود.
آذربایجانی عنوان کرد: اگر روزی رژیم صهیونیست گمان کند که با شهادت فرماندهان ارشد مسیر ما متوقف خواهد شد سخت در اشتباه است چرا که ماموریت برای ما تعریف شده و در خط مقدم هر فرد نسبت به وظیفه خود آگاه است و حرکت برای رسیدن به نقطه تعالی وابسته به شخص نیست.
وی تصریح کرد: در بحث انتقام اگرچه ما انتظار انتقام سریع داریم و در وعده صادق نیز نشان دادیم که هر لحظه که اراده کنیم می‌توانیم رژیم صهیونیستی را از بین ببریم اما اکنون با مدل جدیدتر و شیوه متفاوت‌تری به میدان خواهیم آمد.