خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

روحیه مقاومت و ایستادگی را در جامعه امروزی ترویج دهید

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 09:47
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بر ضرورت توجه به الگوسازی از مکتب شهدای مقاومت در نسل کنونی تأکید کرد.
مقاومت،اهميت،جوانان،انقلاب،جامعه،توجه،رابطين

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در نشست رابطین فرهنگی و ائمه جماعت هلال احمر چهار استان کرمانشاه، آذربایجان غربی، کردستان و ایلام با اشاره به تاریخچه‌ای از فعالیت‌های سید مقاومت و نقش او در منطقه و تأثیرش بر جوانان و جامعه اسلامی‌بر اهمیت الگوسازی از مکتب شهید سید حسن نصرالله تأکید کرد و ایستادگی امروز جریان مقاومت را برآمده از گفتمان انقلاب اسلامی‌برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی‌ به جهانیان نشان داد که می‌توان با اراده و روحیه مقاومت در برابر استکبار جهانی ایستاد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین موضوع ترویج فرهنگ دینی در میان جوانان پرداخت و تبلیغ را وظیفه و ماموریت اصلی روحانیت دانست و افزود: یقینا تبلیغ دین با اخلاق حسنه اثر بخش‌تر خواهد بود.
اهمیت تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در جامعه، ضرورت توجه به ارزش‌های ملی، اسلامی، توجه به بهره‌گیری از فضای مجازی، ارتباط صمیمانه با نمازگزاران، تقویت تعامل با جامعه مخاطب، به‌روزآمدی و توجه به ادبیات نسل کنونی و اهمیت برنامه‌ریزی ویژه جوانان از جمله توصیه‌های نماینده رهبر معظم انقلاب به رابطین فرهنگی حاضر در این نشست بود.