خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تیم روسیه کامل شد؛ روس ها با 2 قهرمان المپیک در آلبانی

تسنیم | ورزشی | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 09:52
با برگزاری مسابقه انتخابی درون اردویی وزن 92 کیلوگرم ترکیب شاگردان حاجی مراد گاتسالوف برای شرکت در مسابقات جهانی 2024 اوزان غیرالمپیکی تکمیل شد.
كيلوگرم،تركيب،جهاني،تيم،اوزان،مسابقات،آلباني،92

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی طی روزهای 7 تا 10 آبان ماه در آلبانی که پیش از آن میزبان رقابت‌های زیر 23 سال جهان است، به انجام خواهد رسید.
پیش از این ترکیب دو تیم ایران و آمریکا برای شرکت در این رقابت‌ها مشخص شده بود و رضا مومنی در 57، امیرمحمد یزدانی در 70، محمد نخودی در 79 و کامران قاسم‌پور در 92 کیلوگرم حضور خود را در آلبانی قطعی کردند.
ترکیب تیم کشتی آزاد آمریکا در این رقابت‎‌ها را نیز ویتو آروجائو، جیمز گرین، جردن باروز و دیوید تیلور تشکیل می‌دهند.
روز گذشته (10 مهر) تنها مبارزه انتخابی روس‌ها برای انتخاب تیم اعزامی‌شان به مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی به انجام رسید و عبدالرشید سعدالله‌یف با نتیجه 10-7 از سد آلن باگایف گذشت تا صاحب دوبنده تیم ملی کشورش در وزن 92 کیلوگرم شود.
بنابراین با برگزاری این تک مسابقه انتخابی، منابع روسی ترکیب این تیم برای شرکت در رقابت‌های جهانی را به این شرح اعلام کردند:
61 کیلوگرم: زائور اوگویف
70 کیلوگرم: اینالبک شری‌یف
79 کیلوگرم: ماگومد ماگومایف
92 کیلوگرم: عبدالرشید سعدالله‌یف
به این ترتیب دو قهرمان المپیک در ترکیب روس‌ها در آلبانی حضور دارند که هر دو با تغییر وزن، در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی کشتی خواهند گرفت.
اوگویف و سعدالله‌یف قهرمانان سابق وزن 57 و 97 کیلوگرم المپیک و جهان هستند که به دلیل محرومیت ستاره‌های روس و در پی آن، تحریم المپیک 2024، نتوانستند در پاریس حضور پیدا کنند و حالا در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی در ترکیب روسیه قرار گرفته‌اند.
انتهای پیام/