خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضور رئیس کل دادگستری اصفهان در منزل پدر شهید نیلفروشان

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 09:52
رئیس کل دادگستری، اعضای شورای قضایی استان و جمعی از قضات دیوان عالی و دادستانی کل کشور در منزل پدر سردار شهید عباس نیلفروشان حضور یافتند.
شهادت،شهيد،خانواده،استان،نيلفروشان،استكبار،جعفري،سردار،دادگستري

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در پی شهادت سردار شهید عباس نیلفروشان توسط رژیم سفاک صهیونیستی، اعضای شورای قضایی استان به همراه تعدادی از نمایندگان دیوان عالی و دادستانی کل کشور در منزل پدر شهید حضور یافته و با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری، رئیس کل دادگستری استان در این دیدار ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید، به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه و کارکنان دادگستری استان اصفهان پیام تبریک و تسلیت شهادت سردار مجاهد عباس نیلفروشان را به پدر و خانواده وی ابلاغ کرد.
وی بیان کرد: تجربه 75 ساله مردم فلسطین در مبارزه با ر‍ژیم اشغالگر قدس و اربابش استکبار جهانی، اثبات کرده که وحشی‌گری‌ها، ترورها و جنایت‌های این غده سرطانی، نه تنها باعث تضعیف جبهه مقاومت نخواهد شد بلکه عزم و اراده مجاهدان در مبارزه با ظلم و استکبار را جدی‌تر و محکم‌تر خواهد کرد.
وی تاکید کرد: شهادت رهبران حزب‌الله و فرماندهان جبهه مقاومت موجب افزایش روحیه و تقویت کمی و کیفی توان اعتقادی و قدرت نظامی و تشکیلاتی آنان می شود.
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری خاطرنشان کرد: از سوی دیگر، شهادت بزرگترین آرمان و آرزوی انبیاء و اولیای الهی بوده و شهدا مزد مجاهدت خود در راه خدا را به نوشیدن شهد شیرین شهادت از خداوند متعال می‌گیرند.
انتهای پیام/163/.