خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

«وعده صادق ۲» نمایش گوشه‌ای از اقتدار دفاعی و امنیتی کشور بود

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 09:53
یزد-رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پی پاسخ جمهوری اسلامی ایران به خباثت‌های رژیم صهیونیستی، گفت: «وعده صادق ۲» نمایش گوشه‌ای از اقتدار دفاعی و امنیتی کشور بود.
اسلامي،پوشالي،شهداي،صهيونيستي،سايه،زودي،مقاومت،شهيد،رژيم،شاه ...

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام محمد صالح جوکار آمده است: پاسخ کوبنده، با صلابت، مقتدرانه و شجاعانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم منحوس، پوشالی و بی آبروی صهیونیستی، دل‌های غمدیده آزادگان مسلمان به ویژه جبهه مقاومت و قلب مادران داغدیده و کودکان بی پناه را تسلی بخشید و این اقدام غرور آفرین زمینه ساز تقویت همبستگی بیشتر برای مبارزه با ظلم اسرائیل پلید و آمریکای جنایتکار است تا به زودی با عنایت پروردگار پایان نسل کشی این تروریست‌های بزدل و دست نشانده را شاهد باشیم.
وی ادامه داد: ضمن قدردانی، شکر و تکریم راهبری مدبرانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)،میدان داری فرماندهان و سربازان مجاهد و سربلند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و درایت ارتش و نیروهای مسلح و همگامی ارزشمند وزارت دفاع در سایه ایمان، توانایی و مطابق با موازین بین المللی برای همه خدمتگذاران و مدافعان ایران اسلامی سلامت، عزت، ظفر و سربلندی روز افزون تا نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را مسئلت دارم.
با درود بر شهدای مقاومت بویژه شهید سیدحسن نصرالله و اسماعیل هنیه و شهدای موشکی، بویژه شهید طهرانی مقدم، امید که به زودی ظهور منجی عالم بشریت و سایه گستری عدل و عدالت را بر جهان شاهد باشیم.