خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

لزوم استمرار عملیات‌ها تا تحقق وعده نهایی الهی

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 11:32
مشهد- عضو مجلس خبرگان رهبری با اعلام حمایت کامل از اقدامات سپاه پاسداران، بر ضرورت استمرار عملیات‌ها تا تحقق وعده نهایی الهی، تاکید کرد.
صهيونيستي،رژيم،امت،قدس،نابودي،شريف،الهي

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام غلامرضا مغیسه با صدور بیانیه‌ای اظهار کرد: این اقدام مبارک نشان عزم و اراده امت اسلامی در مقابله با ظلم و تجاوز است و این عملیات‌ها تا تحقق وعده نهایی الهی، یعنی نابودی کامل رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف باید ادامه یابد.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این عملیات، پاسخی قاطع و شایسته به جنایات مکرر و ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت همه‌جانبه آنها از تروریست‌های بین‌المللی بود.
وی افزود: رژیم منحوس صهیونیستی سال‌هاست که با جنایت‌های پی‌درپی و با اتکا به قدرت‌های استکباری، خیال خام استمرار اشغال فلسطین را در سر می‌پروراند؛ اما این عملیات غرورآفرین و دیگر اقدامات مقتدرانه جبهه مقاومت نشان داد که دوران زورگویی و اشغالگری به پایان رسیده است.
مغیسه تاکید کرد: ما بر این باوریم که وحدت امت اسلامی و مقاومت جبهه حق در برابر این دشمنان قسم‌خورده، راهی جز نابودی کامل رژیم صهیونیستی و آزادی کامل سرزمین‌های اشغالی ندارد؛ از این رو، از ملت‌های مسلمان می‌خواهیم که در این مسیر الهی و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف همدل و همراه باشند.