خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 11:43
سنندج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست.
صهيونيستي،رژيم،عمليات،صادق،وعده،لبنان،اسلامي،هيمنه،پوشالي،جن ...

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر دریایی پیش از ظهر چهارشنبه به خبرنگاران استان اعلام کرد: عملیات غرور آفرین موشک باران وعده صادق ۲ دل مردم ایران را شاد کرد و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست.
وی افزود: پروردگار عالمیان و صاحب انتقام را شکرگزاریم که شاهد عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲ از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی، در خونخواهی و انتقام خون‌های پاک شهدای سرافزار جبهه مقاومت اسلامی بودیم.
وی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی جنایتکار که با حمایت آمریکا و چراغ سبز قدرت‌های استکباری اقدام به قتل عام مردم بی گناه لبنان و غزه کرده و موجب شهادت مجاهد کبیر شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و همچنین شهادت مستشار عالی نظامی سپاه پاسداران در لبنان سردار شهید نیلفروشان شد، حقیقتاً این جنایت بسیار بزرگ و دیگر وضعیت غیرقابل تحمل بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اذعان کرد: عملیات وعده صادق ۲ که از ارزشمندترین عملیات موشکی اخیر بوده توانست پایگاه‌های مهم رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را از بیخ و بن بشکند.
دریایی تصریح کرد: این عملیات شکوهمند که در اقصی نقاط جهان و به ویژه استان کردستان مورد استقبال و موجبات شادی مردم را فراهم کرد و بدون شک آخرین عملیات نخواهد بود و به فرموده مقام معظم رهبری، جنگ تا آزادی قدس شریف و فتح و پیروزی نهایی با شیطان زمان رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.