خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بدهی بانکی برخی از واحدهای تولیدی لرستان را تعطیل کرد

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 11:43
استاندار لرستان بیشتر پرونده های مطرح شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را مربوط به واحدهای در آستانۀ تعطیلی معرفی کرد.
تسهيل،ستاد،موانع،رفع،لرستان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان گفت: پروندۀ 11 واحد صنعتی بررسی و موانع فعالیت این واحدها برداشته شد.
او اضافه کرد: مشکلات عمدۀ تعداد پنج پرونده مربوط به واحدهای کشاورزی رفع شده‌است و تعیین و تکلیف برخی از پرونده‌های مطرح‌شده به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع داده شد.
استاندار لرستان با تقدیر از همراهی مسئولان برای رفع موانع تولید ادامه داد: نماینده دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها موانع واحدهای اقتصادی را پیگیری می‌کنند.
شفقت بیان کرد: کارگروه‌های زیرمجموعه ستاد تسهیل شرایط تمام ذی‌نفعان را به‌صورت کامل و موشکافانه بررسی کرده‌اند و با تحلیل کارشناسی دقیق برای طرح در ستاد تسهیل لرستان آماده می‌شود.
او یادآور شد: بیشتر پرونده‌هایی که در ستاد تسهیل مطرح می‌شود مربوط به واحدهایی است که به‌دلیل مشکلات عدیده به‌ویژه بدهی‌های بانکی در آستانه تعطیلی است.
استاندار لرستان تأکید کرد: ما در جلسه ستاد تسهیل تلاش می‌کنیم که از تعطیلی واحدهای تولیدی این استان برای رفع مشکلات ایجادشده جلوگیری کنیم.
انتهای پیام/644/