خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کمک 59 میلیاردی خیران بوشهری در طرح اکرام ایتام

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 11:43
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: 75 حامی ایتام و فرزندان محروم استان بوشهر در نیمه نخست امسال 59 میلیارد ریال در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین پرداخت کردند.
ايتام،محسنين،بوشهر،فرزندان،استان،محروم،حمايت،كشور،خيران،اكرا ...

عباس روشن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا تبریک عملیات موشکی غرورآفرین نیروی هوافضای سپاه پاسداران علیه مواضع دشمن صهیونیستی اظهار‌ کرد: این عملیات که مایه خوشحالی ملت ایران، جهان اسلام به ویژه محور مقاومت و مردم مظلوم غزه و لبنان شد نشان از توانمندی بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
وی گفت: 75 حامی ایتام و فرزندان محروم استان بوشهر در نیمه نخست امسال 59 میلیارد ریال در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین پرداخت کردند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به اجرایی شدن طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: در این راستا خیران و افراد نیکوکار در داخل و خارج از کشور نقش مهمی در رسیدگی به فرزندان ایتام و محروم دارند.
وی تشکیل هسته‌های خودجوش و تأسیس انجمن‌ها و مؤسسات خیریه در رسیدگی به مشکلات کودکان ایتام و محروم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: 75 نفر از حامیان ایرانی خارج از کشور حمایت از 2 هزار و 64 فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر را بر عهده گرفتند و هر ماه به این فرزندان مستمری پرداخت می‌کنند.
در نیمه نخست امسال 75 حامی ایتام و فرزندان محسنین و محروم استان بوشهر 59 میلیارد ریال در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند.
روشن در خصوص چگونگی مصرف این کمک‌های جذب شده گفت: این کمک‌ها در زمینه حمایت از خانواده‌ها با تعهد مساعدت ماهیانه کمک به معیشت، بهداشت و درمان، امور آموزشی و تحصیلی، تأمین و یا بازسازی مسکن نیازمندان و دیگر امور برای رفع نیازمندی‌های مددجویان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه 14 هزار دانش‌آموز نیازمند استان بوشهر چشم انتظار مایحتاج تحصیلی هستند اضافه کرد: از مساعدت خیران در تأمین و ایجاد بسترهای آموزشی تربیتی برای فرزندان تحت حمایت این نهاد قدردانی می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر بیان کرد: ایرانیان نوع دوست مقیم خارج از کشور همگام با دیگر خیران و نیکوکاران داخل کشور می‌توانند یاریگر کودکان نیازمند به ویژه ایتام و محسنین باشند.
انتهای پیام/190