خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بیش از ۱۰۰۰ دستگاه لوازم ضروری به نیازمندان هرمزگانی اهدا شد

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 11:49
بندرعباس-مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت:در راستای توانمندسازی و حمایت از خانواده‌های نیازمند استان هرمزگان، تعداد ۱۰۰۰ دستگاه لوازم ضروری زندگی بین نیازمندان استان هرمزگانه توزیع شد.
آفتاب،حمايت،نفت،شركت،پالايش،امداد،كميته،لوازم،تحصيلي،بندرعبا ...

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید باسره در حاشیه رزمایش اهدای لوازم ضروری و بسته‌های تحصیلی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و سردار شهید عباس نیلفروشان به دست رژیم جنایتکار صهیونیستی، اظهار داشت: در راستای توانمند سازی و حمایت از خانواده‌های نیازمند و محروم استان هرمزگان، تعداد ۱۰۰۰ دستگاه لوازم ضروری زندگی با حمایت و مشارکت شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس تهیه و به نیابت از شهدای جبهه مقاومت بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع می‌شود.
وی افزود: این لوازم ضروری زندگی از نوع لوازم سرمایشی و در این مرحله شامل ۵۰۰ دستگاه یخچال و ۵۰۰ دستگاه کولرگازی بوده که ارزش نقدی این اقلام بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان بوده و این میزان اعتبار با هم افزایی منابع کمیته امداد و حمایت مالی شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس تأمین شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تقدیر و قدردانی از همیاری و همراهی شرکت پالایش نفت آفتاب در رفع مشکلات نیازمندان هرمزگانی تصریح کرد: این رزمایش و اقدام مشترک که امروز شاهد آن هستیم در قالب تحقق بخشی از تفاهم نامه همکاری منعقد شده فی ما بین کمیته امداد و شرکت نفت آفتاب و استانداری هرمزگان صورت گرفته است و فرآیند عملیاتی شدن سایر موارد این تفاهم نامه نیز با همکاری بسیار خوب شرکت پالایش نفت آفتاب در حال انجام است.
این مقام مسؤول ادامه داد: همچنین با حمایت شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس، خیرین، حامیان طرح اکرام ایتام و کمک‌های مردمی در پویش شور عاطفه‌های امسال نیز تعداد ۵۰ هزار بسته تحصیلی شامل اقلامی نظیر: دفتر، دفتر نقاشی، مداد، مداد رنگی، جامدادی، خط کش، گونیا، خودکار، پاک کن، تراش و لاک غلط گیر برای اهدای به دانش آموزان عزیز تأمین شده که ارزش نقدی هر بسته تحصیلی ۳۵۰ هزار تومان برآورد شده و در مجموع بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تهیه این بسته‌ها هزینه شده است که در حال حاضر با همکاری مراکز نیکوکاری و مددکاران کمیته امداد بیش از ۴۴ هزار و پانصد عدد از این بسته‌ها در سال تحصیلی جدید بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش این نهاد در سراسر استان توزیع شده است.