خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بنادر ماهیگیری هوشمند می‌شود

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 11:54
نظارت هوشمند بر عملکرد بنادر ماهیگیری، رتبه‌بندی و شناسنامه‌دار کردن این بخش مورد تاکید رئیس سازمان شیلات ایران قرار گرفت.
بنادر،صيادي،ماهيگيري،راستاي،مطرح،مديريت

سیدحسین حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات،معاونان و تنی چند از مدیران این سازمان در نشست شورای معاونین در جریان گزارش اقدامات انجام شده در راستای خوداتکایی بنادر صیادی توسط مدیرکل دفتر توسعه و مدیریت بنادر ماهیگیری شدند.
در این نشست بهره‌مندی از بندهای مواد برنامه هفتم توسعه مشتمل بر ایجاد مدیریت یکپارچه کاربری ترکیبی (گردشگری و صیادی) در عرصه ساحلی، دریایی و استفاده از اسکله‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین شناسنامه‌دار کردن، رتبه‌بندی، استانداردسازی و نظارت هوشمند بنادر مورد تاکید قرار گرفت و تدوین طرح جانمایی تخصصی و پشتیبانی در بنادر صیادی، آبزی‌پروری و اسکله‌های صیادی مطرح شد.
فراخوان دریافت تجربیات فعالان در بنادر ماهیگیری در راستای ارتقای سطح خدمت‌رسانی و اصلاح ساختار، برگزاری شورای گفت و گو با حضور تشکل‌ها، بررسی و ارزیابی میثاق‌نامه توسط استان‌ها از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.