خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله در میانمار برگزار شد

مهر | دین و اندیشه | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 13:40
به مناسبت شهادت مظلومانه دبیر کل حزب الله لبنان، شهید سیدحسن نصر الله به همت دانش آموختگان جامعه المصطفی در میانمار مراسم سوگواری در مسجد پنجه شهر یانگون برگزار شد.
الله،سيد،مراسم،غاصب،نصر،شهادت،الاسلام

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت شهادت مظلومانه دبیر کل حزب الله لبنان، سید المقاومة، شهید سیدحسن نصر الله (رضوان الله تعالی علیه) به همت دانش آموختگان المصطفی در میانمار مراسم سوگواری در مسجد پنجه شهر یانگون با شرکت انبوه عزاداران برگزار شد.
در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و مرثیه خوانی، حجت الاسلام میرزا غلام عباس طی سخنانی به جنایات بی شمار رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار پرداخت.
در ادامه حجت الاسلام سید اقبال در گفتاری به برخی از ویژگی‌های شهید سید حسن نصر الله اشاره کرد و گفت بدون تردید شهادت سید مقاومت، مشعل فروزانی برای هدایت همه مظلومان و ستمدیدگان جهان در برابر ظلم و بیداد خواهد بود.
در حاشیه این مراسم طوماری در محکومیت رژیم سفاک و غاصب اسرائیل و در همدردی با مردم مظلوم لبنان تهیه شده بود که به امضای شرکت کنندگان رسید.