خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ایران جنگ طلب نیست و از خودش دفاع می کند

مهر | سیاسی | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 13:41
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران جنگ طلب نیست اما از خودش دفاع می کند و بهتر رژیم صهیونیستی دست از شرارت بردارد.
عمليات،دنبال،اسلامي،صادق،وعده

به گزارش خبرنگار، سیداسماعیل حسینی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۱ مهرماه) مجلس شورای اسلامی درباره عملیات وعده صادق ۲ گفت: متأسفانه برخی از بداندیشان بعد از این عملیات به دنبال آن هستند که در کشور ایجاد نگرانی کنند و می‌گویند که این کار ایران پیامدهایی برای کشورمان به دنبال خواهد داشت اما بدانند که ما جنگ طلب نیستیم و فقط از خودمان دفاع می‌کنیم.
وی تاکید کرد: عملیات مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی این پیام را به آنان داد که اگر شرارت‌ها و جنایت‌های خود را ادامه دهند نابودی آنان از آنچه فکر می‌کنند زودتر محقق خواهد شد.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ممکن است رژیم صهیونیستی برای بی اثر نشان دادن عملیات وعده صادق ۲ به دنبال آن باشد تا عملیات شدیدتری علیه جبهه مقاومت و لبنان انجام دهد که بداند اگر به اقدامات وحشیانه خود علیه مردم منطقه ادامه دهد، باید هزینه سختی را بپردازد.