خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دستگیری برادران سابقه‌دار

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 13:41
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان سابقه‌دار منزل با موتورسیکلت مسروقه خبر داد.
متهمان،سرقت،سيكلت،موتور،ماموران،تحقيقات،سركلانتر،بهرامي

سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: در پی گشت زنی‌های هدفمند به جهت شناسایی سارقان، ماموران کلانتری ۱۱۴ غیاثی در حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت دارای ۲ سرنشین مشکوک شدند و پس از استعلام پلاک مشخص شد که موتور سیکلت دارای سابقه سرقت می‌باشد.
سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در همین حین متهمان با رویت ماموران به سرعت از محل متواری شدند که پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز و ایجاد طرح مهار موتور سیکلت متوقف و متهمان دستگیر شدند.
وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهمان با هم برادر بوده و موتور سیکلت را چند روز قبل سرقت کرده اند و از کیف متهمان مقدار زیادی زیور آلات و طلا کشف شد.
سرهنگ بهرامی خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت درسطح معابر تهران اعتراف و اعلام کردند دارای ۲۳ فقره سابقه سرقت از منازل و اماکن خصوصی می‌باشند.
این مقام انتظامی گفت: در ادامه تحقیقات ماموران مشخص شد متهمان طلا‌ها و اموال مکشوفه را به تازگی از منازل مسکونی سرقت کرده اند.
وی افزود: متهمان برای اخذ دستورر قضائی و کشف سایر جرائم احتمالی و شناسایی شکات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.